Job 16 van 40


Report this listing

Solliciteren



Adviserend verpleegkundige re-integratiebegeleiding regio Brussel


Functie

Je ondersteunt de adviserend-artsen in het domein van de arbeidsongeschiktheidsuitkeringen. Concreet brengt dit de volgende taken met zich mee:

  • Uitvoeren van re-integratieraadplegingen en begeleiden van arbeidsongeschikte leden.
    • Aan de hand van de re-integratievragenlijst verzamelen van informatie: beroepsloopbaan-medische antecedenten-medische gegevens-planning- behandeling.
    • Geven van info over gedeeltelijke werkhervatting, re-integratiemogelijkheden en het traject arbeidsongeschiktheid.
    • Capteren van een hulpvraag.
  • Opvolgen traject re-integratie (agendabeheer, overleg adviserend-arts, registratie,…)
  • De andere medewerkers van het ziekenfonds, individueel of in groep, informeren over re-integratie.
  • Je bent bereid de opleiding Disability Management, georganiseerd door het RIZIV te volgen.

Hiervoor doe je raadplegingen in de regio Brussel centrum

Jouw profiel

  • Je beschikt over een bachelor diploma verpleegkunde, bij voorkeur sociale verpleegkunde.
  • Je hebt belangstelling voor de taken van een ziekenfonds (vnl. uitkeringen). Relevante ervaring is een pluspunt.
  • Je bent communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je houdt van contact met onze leden en bent sociaal ingesteld.
  • Je hebt interesse in de regelgeving en past deze graag toe in dossiers.
  • Je gaat discreet om met vertrouwelijke gegevens.
  • Je bent administratief sterk.
  • Je bent vertrouwd met MS Office.
  • Je werkt graag in een multidisciplinair team. Ook zelfstandig kan je je taken tot een goed einde brengen.
  • Je beschikt over eigen vervoer om je te verplaatsen naar de raadplegingen.
  • Je bent spreekt vlot Nederlands en Frans.
  • Medische bezoeken volgens de reglementaire prioriteiten plannen
    Het onthaal van de doelgroep organiseren
  • Het aantal medische bezoeken en de preventieacties naargelang de doelgroep bepalen (leerlingen, werknemers, ...)

Aanbod

Je werkomgeving

Je komt terecht in een multidisciplinair team van medici, paramedici en administratieve medewerkers. Er zal een nauwe samenwerking ontstaan met de adviserend-artsen.

Ons aanbod

  • Betekenisvol werk: Je draagt bij aan het verbeteren van de gezondheid en het welzijn van mensen. Je kunt trots zijn op het feit dat je een positieve impact hebt op het leven van anderen.
  • Professionele ontwikkeling: Wij bieden een stimulerende omgeving waarin je je professioneel kunt ontwikkelen. Er zijn tal van mogelijkheden voor training, vorming en loopbaangroei, zodat je je vaardigheden voortdurend kunt verbeteren en je carrière kunt laten evolueren.
  • Contract: Wij bieden je een voltijds of 4/5de contract (naargelang voorkeur) van bepaalde duur (1 jaar)
  • Flexibiliteit en balans: Wij begrijpen het belang van een gezonde balans tussen werk en privéleven. Een 36 uren werkweek met vrije namiddag, 6 adv-dagen, extra legale verlofdagen die meegroeien met jouw anciënniteit, glijdende werkuren en mogelijkheid tot thuiswerk bieden een omgeving die rekening houdt met jouw behoeften.
  • Uitgebreide voordelen: Naast het salarispakket zijn er diverse extra-legale voordelen, waaronder maaltijdcheques, groepsverzekering, vergoeding van woon/werkverkeer (aan tarief openbaar vervoer), een hospitalisatieverzekering, mogelijkheid tot fietsleasing en verschillende personeelskortingen.
  • Samenwerking en teamgeest : Er heerst een sterke teamgeest en er zijn regelmatig activiteiten en evenementen om de onderlinge band te versterken.

Solliciteren

Rongé Dieter
025150347
dieter.ronge@solidaris.be

Solliciteren